Projekt skierowany jest do pracowników Urzędów Gmin Partnerskich. W ramach zaplanowanych działań znajdują się:
- uruchomienie lub modernizacja 108 e-usług elektronicznych na platformie ePUAP
- utworzenie Punktów Potwierdzania Profilu Zaufanego w 7 Urzędach Partnerskich
- wdrożenie systemów dziedzinowych z zakresu podatków i opłat w 9 Urzędach Partnerskich
- wdrożenie elektronicznego zarządzania dokumentacją w 4 Urzędach Partnerskich
- uruchomienie Portalu Informacyjnego o Nieruchomościach w 9 Urzędach Partnerskich
- uruchomienie Portalu Interesanta dotyczącego opłat i podatków w 9 Urzędach Partnerskich
- przeprowadzenie badań satysfakcji klienta i wprowadzenie procedur podnoszących jakość obsługi
- przeprowadzenie szkoleń dla pracowników
Okres realizacji: 1.09.2016-31.12.2018
Wartość projektu: 1 763 755,74 zł
Dofinansowanie: 1 486 493,34 zł
Źródło dofinansowania: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego (Działania 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne)