Zapraszamy do składania oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące modernizacji oprogramowania Partnerów poprzez dostawę, instalację, konfigurację oprogramowania lub funkcjonalności oprogramowania rozszerzającego dotychczasowe oprogramowanie (w zależności od Partnera) wraz z pracami programistycznymi, wdrożeniowymi, instalacyjnymi, w szczególności:
a. Opracowanie dokumentacji niezbędnej do utworzenia Punktu Potwierdzającego Profil Zaufany – część I
b. Dostawa (lub modernizacja), instalacja, konfiguracja i wdrożenie Portalu Interesanta do prezentowania mieszkańcom rozliczeń z Urzędem – część II
c. Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie Portalu Informacyjnego o Nieruchomościach do prezentowania informacji o gminnym zasobie nieruchomości – część III
d. Dostawa i modernizacja, instalacja, konfiguracja i wdrożenie wraz z instruktażem przystanowiskowym Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją zintegrowanego z Biuletynem Informacji Publicznej oraz ePUAP – część IV
w ramach projektu pt. „Podwyższenie standardów e-administracji w 9 gminach z terenu Małopolski” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Szczegóły zapytania znajdą Państwo poniżej.
Warunki udziału w postępowaniu
Wyniki postępowania:
W wyniku postępowania zamówienia udzielono następującemu wykonawcy:
Konsorcjum wykonawców w składzie Madkom S.A., al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia – pełnomocnik konsorcjum, Madkom sp. z o.o., al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia – członek konsorcjum, Cloud Industry Solutions sp. z o.o., al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia – członek konsorcjum:
Część 1 – 16 236,00 zł
Część 2 – 137 145,00 zł
Część 3 – 159 285,00 zł
Część 4 – 85 116,00 zł